Friday, May 4, 2007

pokkers bronkitt

Detta er jo jævlig kult da, jeg har kunne opprette en egen label på bloggen med navnet "syk" - for jeg er jo faen meg bare syk for tida.

Trodde liksom ikke at bronkitt var så gæli jeg da, men i kveld så har jeg over 38 i feber og svinvondt i halsen og kan knapt prate fordi da bare hoster jeg. Nå vil jeg til helvete å bli frisk (for man blir jo frisk i helvete visstnok...jada!) Jeg kan jo ikke la vær å gjøre helt normale ting bare pga bronkitt? Hva slag kjipesyk...vel sykdom, er det da? Kan jeg saksøke noen?

"Kjære herr DittogDatt. Jeg saksøker Dem herved pga av kjipe konsekvenser av Bronkitten. Jeg hadde ønsket meg noen andre symptomer som ikke var så kjedelige og langtekkelige. Vær vennlig å ordne opp i dette promte. Ærbødigst hilsen."

No comments: