Friday, May 30, 2008

Bursdagsønsker

Bursdagbursdagbursdag...og hva kan man ønske seg til bursdag? Jo det skal jeg si det - har nu tenkt litt og her er det jeg ønsker meg:



  • Veggmagnet til kniver
  • sånn bestemorknagg for kjøkkenhåndkler hvor det er knagger med stang foran. ---Skikkelig peil på hva det het ja...
  • Kjøkkenforkle
  • Grytelapper
  • Liten gryte (1 liter)
  • Badehåndkler - alle størrelser - lime, sitron eller appelsin farget.
  • Kubbelys i alle størrelser farger og dufter (bortsett fra rose...ææææsj rose...Lukter farmor. Ikke at hun var så ille men jeg er ikke klar for å lukte som gammel dame enda)
  • De lilla putene med gullmønster på KID interiør.
  • Spa stuff - fotpeleie osv
  • Estee Lauder bodylotion Pleasures exotic.
  • Estee Lauder Pleasures exotic parfyme
  • Lyslykt stor ute - sort eller hvit. Evt indisk inspirert mange farger.
  • Hvite kandelabre. (ooo - faaancy ord!!)
  • Nøkkelskap.
  • Hvite sommerfugler fra no 1
  • Lysmansjetter rosa perler
  • Bilderammer - alle størrelser sort.
  • Hvite klesklyper
  • Hvite stretchlaken
  • bærbar dvdspiller for alle de laaaange buss og tog turene mellom krsand og Sokna.
  • Aromatherapi
  • Fotmassasje (yum! - I'm a footmassage fetish! - Jeg er en fetish faktisk. Ikke dårlig...)
  • Medium sesong 1 og 2 og 3.
  • The Vicar of Dibley Sesong DVD
  • Glassmugge 1,5 liter (!)
  • SYkkel!!! Kjempebillig gave ja...
  • Cellux overmadrass (1 stk) 7 cm... siden vi allerede er inne på billige gaver mener jeg....
  • Digitalkamera...ehm...skjønner jeg har kommet opp i det dyre hjørnet nå ja...
  • Liten smoothiemaker - fås for 2-300 kr på elkjøp. Ikke billig, men ikke dyrt heller. ;)
  • Kattepus
  • Hund
  • Huseier som tillater og ikke er allergisk mot kattepus og hund.
  • Reparasjon av PC.
  • Samboer hihihihi. Har nå kommet i det urealistiske hjørnet =oD

No comments: