Friday, July 18, 2008

Besøk av Gro og lager drink

Har funnet ut at jeg vil prøve ut mine drinkmaking skills og har shoppet inn det jeg trodde var gode basic barstuff. Prøvde meg på en black russian og fytti F....Den var sterk ja!!! Heldigvis så kan man gjøre en black russian til en hvit russian ved å add melk og det var mycket bettre. Men ingen heavenly xperience altså. Stakkars Gro var forsøkskanin og jeg tror ikke hun ble så innmari imponert altså. Skjønner ikke hva jeg gjorde galt heller da, fulgte jo oppskriften, men jeg antar det er veldig viktig hvilke type Gin og hvilken type Rom man bruker. Jeg har jo kjøpt inn det rimeligste for ærlig talt, - jeg er da ikke krøsus heller. Og er ikke poenget med slike drinker at man skal bli litt ukritisk etterhvert også? Men for å klare å bli ukritisk etterhvert så må man jo også like drikken da... What a conundrum!

No comments: