Saturday, June 9, 2007

Vaaaaaaaarmt,,,,

Herrlighet kor varmt det er!!!

Jeg smelter bort, hodet er heeelt evaporert. Har ingen IQceller igjen. Nix - nada - zilch. Og hvordan kan folk forvente at vi skal jobbe i denne varmen? Jeg fatter ikke at folk får noe gjort i det hele tatt jeg altså. Tar meg 3 min bare å finne ord nr to om jeg skal prøve på å sette sammen en setning. Umulig I tell you! Umulig! Mandag den dag, skal jeg på expert og kjøpe vifte - om det er noen å oppdrive that is. Kontoret jeg sitter på har 0 airconditioning. Hvor mye spør du? 0... NULL!
Sia bør virkelig investere i utendørsbasseng altså. Hadde gladelig betalt 50 for hver gang jeg skulle brukt deg jeg. Da hadde de sikkert fått tjent inn utlegget ganske fort =)

Nå må jeg lage sommerdrink, er bare 3 timer til vi skal grille...Alt for snart! Alt for varmt! Åååå, ligge i en seng av isbiter...oooooh! Jah! mmmmmmmm! Herrrlige tanke! =)

No comments: