Tuesday, July 10, 2007

On a chocolate high...

Gosjameg altså, har ikke blogget siden 12 juni. Kan det være fordi jeg flytta ut av rommet mitt få dager senere? Tror det altså-. Og jeg har jo ikke internett her hjemme på sokna så all surfing skjer på jobb, etter arb.tid - or so I tell my mum! Knis!! hihi

Her går det i hvert fall unna for tia. Var skikkelig trist, lei og deppa i forrige uke - eller var det uka før der igjen? og savna krsand noe heeeelt enormt. Men nå har det gått seg til og jeg trives som fisken i vannet. Har ikke krangla med muttern i gang nesten! Vært litt touch and go nå de siste par dager, men det var pmsmonstret som viste seg frem. Men ikke F om jeg innrømmer det til morsan da, det er jo det samme som å innrømme at man har tatt feil eller har skylda og slikt gjør man rett og slett ikke!

Nå har jeg bestilt både ny pc, internett til heime, ny mobiltelefon, tuner til tv'en i kjellern og kjøpt meg nye briller som var så dyre at jeg ikke tør å fortelle om det en gang- poof så var alle penga borte gitt! Skjønner ikke det =)
Og planen er t.o.m å ta opp billån på ca 80 000 for jeg har bestemt meg for å kjøpe en toyota Yaris Verso (Ja, samme bil som kona, så dette blir skikkelig konebil! ---Åh, jeg er så morsom når jeg er på sjokoladehigh...ikke...*knis*)

Men nuh, må jeg hjem! Min mor skal være borte over natten så jeg må benytte meg av muligheten til å kose meg i et tomt hus - diggdiggdigg!
Og enda diggere blir det når jeg får ny pc og internett på plass!

Shallabais og see you later!

No comments: