Friday, September 21, 2007

Halvsyk

Har gått rundt i 3 dager og vært halvsyk og det er egentlig bare kjipt for da er man ikke syk nok til å få fri fra jobb, men ikke helt frisk nok til å gå på jobb heller. Og da er det jo kjempedumt å bo med sjefen for hun ser jo hvor syk jeg er/ikke er. Jaja.

Men nå synes jeg egentlig at jeg er syk nok til å ikke være på jobb for jeg har feber og snørrer og har skikkelig ... vel...leia mest.
Hadde knalldag i går da, for da tok jeg meg fri for jeg tenkte at om jeg tar det rolig en dag så kanskje det bare går over - men neida!!!
Uansett, var en skikkelig digg dag. Stod opp kl 9, lagde meg te + vann m/fersk sitronmelisse og havregrøt og satt og spiste det på stua mi i kjellern med levende lys, teppe og en god bok. Ordentlig digg var det!
Også henta jeg inn 6-7 favner ved, høgde litt ved (VELDIG stolt at jeg fikk til det altså! Og det må jeg si - veahøgst er skikkelig bun-workout altså!!!) og tok 3 vaskemaskiner, strøk 4 sjal og 3 bluser. Så da var det ikke så gæli likevel at jeg hadde fri uten å være kjempesyk liksom for jeg gjorde jo fornuftige ting også! :)
Unnskyldninger unnskyldninger :)

Fikk sett Home and Away for første gang siden Juni og. Jessie er jo borte jo!!! Og hva skjedde med Hailey og Scott? Og hvem er hun nye blonde bimboen? Liker ikke at folk bare forsvinner slik og blir erstatt med nye uten at jeg får vite det altså! Også så dårlige skuespillere da!!! Er det bare meg eller har skuespillerpresentasjonen gått sterkt ned?

Hjem, sove, hvile.
Og det som jo er så gøy er jo at hadde det ikke vært for at jeg jobba hos muttern så hadde hun sagt at man ikke skal gå på jobb med feber. Men siden jeg jobber for henne så er det liksom ikke så nøye lenger. Merkelig det der gitt ...

No comments: