Sunday, September 2, 2007

Krone en, krone to, krone tre...

Og hvor har de alle blitt av? Skjønner ikke noe jeg, tjener jo mer penger enn jeg har gjort i hele mitt liv (sier jo ikke så mye siden jeg til nå har vært student...)og likevel så forsvinner penger fortere en enn jeg nyser.
Hvor blir de av? Skjønner det ikke jeg altså - sant nok, jeg har kjøpt meg sko, bøker, sminke og andre produkter, men...det blir jo ikke 15000 kr det?(og bil, og mp3 spiller, og data og briller, og snart mobil...ehja...)

Var på TIVOLI på lørdag da, med Marte og Tine, så gøy!!! Tåler jo ingenting jeg da, to karuseller og det var nok for meg resten av dagen. Tok rulletrappa og kjente det svaia etterpå - rimelig kvalm da ja! Men vant ROSA gullfisk og det var bra - og fikk krasja mye radiobil så det var en gull dag. Men hvor skal jeg gjøre av gullfisken da? Den er litt for stor til å henge i viduet på den nye bilen min (Opel Combo - ja, det er en kjip varebil men altså - man kan ikke få drømmebilen første gang man kjøper! Er i hverfall ikke en teit ascona om ikke annet!!!)(Er det ikke noe som heter ascona???HAR så peiling på biler!)
Okioki, nå burde jeg jo ha skrevet ferdig noen saker for HiA - trena - gått meg en tur - besøkt venninne m/barn, vaska og rydda etc etc, men hva har jeg gjort i dag?...eh...hva har jeg gjort i dag? Sett brokeback mountain...fyrt i peisen og vaska klær...Må jo ha gjort mer siden kl 9 i dag når jeg sto opp?
Oki, jeg jaug, jeg sto opp kl. 10. Oki, 1030 da. Er jo tross alt søndag da!Og jobb i morra...
Vil ikke! Jævlakjipesugejobb! Selv om muttern ikke er der nå siden hun er i spania på ferie så betyr ikke det at jobben plutselig er kul. Er så mye jeg ikke kan, ikke vet hva jeg skal gjøre med og det er jo farlig med ALT og ALT er like viktig og skal være så nøye og korrekt at t.o.m Kåre Willoch ville reagert.
Vil ha jobben som Mette har slutta i på høgskolen, dvs universitet nå da. Men den tror jeg at har gått videre til Janne fra eksamenskontoret - statlige organer er jo eksperter på slikt, ikke utlyse stillinger og om de gjør det så er det bare for syns skyld for stillingen er allerede besatt av en innenfra systemet. Jeg vil inn i systemet for f!!!!
Kristiansand i mitt hjerte altså! Og Hia dyyyypt i mitt hjerte. Føles egentlig litt som om jeg ikke har talent for annet enn å gå på den skolen der for resten av livet. Jævla kjipe jobben, bryter meg helt ned. Og ikke får jeg overtidsbetaling og det er forventet at man skal jobbe overtid når det trengs og heller ta det som avspasering senere - men det er jo aldri tid til avspasering og jeg ville da mye heller hatt pengene! Ikke rart jeg er den 5 personen som jobber i den stillingen siden februar. Og om jeg får det som jeg vil så blir jeg ikke den siste som jobber der i år. Jeg vil til Kristiansan og HIA!!!!

No comments: