Thursday, April 12, 2007

Eg e syyyk...

GYSLA KJIPE POLLEN!!!!
Har vondt i hodet, tett i halsen og nesen av tykk-tykk phlegm (Høres ikke så næsty ut på engelsk)
Og jeg skal liksom skrive semesteroppgave likevel... ble det bestemt i går, men i dag synes jeg jo at det bare en en fenomenalt dårlig idé.
Off- vanskelig dette altså! Hadde veldig bra horoskop i dag da:

"Your career may be moving along fine when suddenly something happens that catches you off guard. You cannot pretend that everything is okay, for others appear to know more about you than you know about yourself. Even your coworkers can see that your dreams are out of touch with reality. Think about how you can change your goals to make them more attainable"

...Yeah, for jeg gikk jo ikke her og tenkte på at jeg skulle klare å ta både mastern OG likestillingsstudiet OG klare å få ikke mindre enn B på de begge.
Vil ikke senke krava - VIL IKKEEEE!!!!

Off- VANSKELIG å innse realiteter noen ganger ass. Og nå skulle jeg egentlig jobbet med semesteroppgaven for jeg skal presenterer ideen i timen i dag. Det skjeeer ja!Blir vel til at jeg sitter og snikskriver litt i timen.

Men, eeer det lettere å skrive semesteroppgave og ta muntlig eksamen(lik-102), eller er det lettere å bare ta en 5 timers skriveeksamen(Lik-101)? Tingen er at jeg skjønner at det er lurere å ta lik-102 nå for det blir jo vanskeligere å konte den eksamen senere når jeg er i jobb siden det er oblig. oppgave i tillegg. OG Kari har jo forsåvidt litt rett i at jeg sikkert kan bable meg til en god karakter på den muntlige. MEN -
Om jeg tar lik-101 i stedet så tar det mye mindre energi for jeg trenger bare en dag eller to på å lese. (Er jo bare sååå briliant så det går jo bra vet du)

Har litt lyst til å skrive oppgaven og da, men jeg tror liksom at hun forelsereren er så himla streng så jeg vet ikke om det bare er dumt. Isj og æsj altså.
Får spise litt frokost og se om det hjelper

:) :) :)

No comments: