Thursday, April 12, 2007

Semesteroppgave!!!

Ja da har Ørjan trukket seg fra gruppa, og jeg har bestemt meg for å kjøre mitt eget opplegg så dette blir jo veldig artig for Åsta da...Men sånn blir det noen ganger, vi har jo ikke hatt tid til å møtes heller uansett. Så nå titter Monica gjennom sine gamle innleveringer fra Irland og ser om hun kan bruke noe derfra. Jadha - litt juksing må man da regne med! Men det er jo ikke juksing da, ikke helt, for det er jo jeg som har skrevet det!

Men det som jo er kjipt er at jeg har snørr i hue, feber og hodepine - I BLAME POLLEN!
Evil evil POLLEN!
Men jeg har lastet ned SMILEY CENTRAL og kan jo ha det veldig moro med alle smileyene og det er jo bra...for da er jeg jo ikke allergisk lenger og semesteroppgaven skriver jo seg selv så lenge jeg har SMILEY CENTRAL - doh!

No comments: