Wednesday, April 11, 2007

En Plan!

Oki, jeg trenger en Plan. Lurer på om det er en lur idé å pakke ned litt saker og ting som jeg ikke har veldig behov for. Så blir rommet litt mer åpent og oversiktelig. Ikke så lett å skulle ha treningsstudio, soverom, kontor, stue og kjøkken inneklemt på 10 kvadrat.
Så skal jeg begynne å stå opp kl. 0600. Trene, dusje, få i meg lang frokost og frokosttv. Og da burde jeg ideelt sett komme meg ut av rommet, men hvor?Masterstuds lesesal er uten data, kanskje jeg skal begynne å sette meg på biblioteket? Novel idea, biblioteket liksom.
Så skal jeg ikke spise etter kl 2030 om kvelden. Det høres jo ut som en plan det? Noen som tror at den IKKE kommer til å bli gjennomført? Hehe, jajaja.
Og om jeg skal opp kl seks i morgen så burde jeg virkelig komme meg i seng nå. Naitnait ass.

No comments: