Sunday, May 17, 2009

Skal ikke ut, men har pynta meg for det!


Gratulerer med dagen!
Eller jeg kanskje skulle si, gratulerer med helgen?!
For en helg da gitt! Først så vinner skjønne Alexander MGP med ett overveldende flertall, også er det 17. mai i dag! Fantastisk!

Dessverre så skal ikke jeg feire med noen, dette er tross alt en dag for familien og min familie er på Sokna og i Trondheim så jeg sitter inne og jobber med masteroppgaven min (noe jeg hadde måtte gjøre uansett om jeg hadde hatt 100 familiemedlemmer her). Men selv om jeg ikke skal feire ved å gå ut og se tog osv, så betyr ikke det at jeg ikke kler meg for anledningen! Og det er i ren protest mot alle de som tror det er ok å gå med DONGERIBUKSER eller DONGERISKJØRT på nasjonaldagen. Det er det IKKE!!! Jeg bryr meg ikke hvor dårlig råd du har, hvor vanskelig det er å finne penklær som passer både kropp og lommebok, eller om det er en D&G bukse til 3000 kr, dongeri går du ikke i! Vi pynter oss skikkelig til 17. mai. Så det så!

Så var det sagt.

No comments: