Monday, March 2, 2009

VERDAMT!!!!!

Pokkers møk! Fordømte inkompetente snørrunger. STUDENTER ass! Føkkings drittfolk! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Phu! That felt good!
Meg i forrige uke på telefon til IT- supporten på uia:
"Hei. Jeg tenkte jeg skulle legge inn vpnklienten for uia men har allerde en server for en annen jobb jeg har liggende på pc'en. Er det greit å legge inn enda en server, eller vil de krasje med hverandre eller noe?"
IT-snørrungebratutenderettekvalifikasjoner:
"Ja, det skulle ikke ha noe å si det."
meg:
"Så du er helt sikker på at det går greit å ha to servere på samme pc? De vil ikke krasje med hverandre, eller hindre den ene fra å kjøre eller noe sånt?"
IT-crappyansattdrittungen:
"Neida, ikke som jeg vet. Eh, det skal gå helt fint det altså. Jeg har ikke hørt om at det skal bli noe problemer å være tilkoblet flere servere."
meg:
"Åh, okei. Jeg ville bare sjekke for det hadde vært skikkelig kjipt om det ikke fungerte siden jeg jobber ganske mye på den serveren som jeg allerede har installert. Men da er det ok da altså. Så flott. Takk for hjelpen."


DET GIKK IKKE BRA!!!! FØKKINGS DRITTKØDD! Puuuust. Roooolig nå. Dette er ikke verdt å få magesår for. Rooe ned ja. CRAAAAAAAP! Føkkings it-DUST!

Hmmm... begynner å få blodsmak i munnen, kaaaankje roe'n ned med ett par Åååååååååååm og dype pust. Fråder munnen min? Hm. Har den alltid gjort det? Og hvor kom den pulsåra i panna fra? Jeg har da ikke hatt den før? Og...begynner jeg å bli grønn? Mens jeg vokser utrolige muskler som sprenger klærne mine? Sannelig. Nå skal IT duden tas!

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!

No comments: